כיצד לבחור את האופנוע המתאים ביותר

אופנוע 

רכיבה על אופנוע היא דרך חיים וכל המשוגעים לדבר רוכבים על אופנועים שונים. כל אחד מהם מעדיף את האופציה שנראית לו המתאימה ביותר עבורו ולא אחת לאורך שנים הוא נשאר נאמן ליצרן ספציפי של אופנוע ובמשך הזמן הוא מחליף לדגמים מתקדמים בכל תקופה. יש אופנועי כביש המתאימים לרכיבה בתוך העיר ובעיקר מחוצה לה כדי לגמוע מרחקים עצומים במהלך הטיולים. יש גם אופנועי שטח מיוחדים שמתאימים לרכיבה בשטחים יוצאי דופן כמו בדיונות החוליות בדרום או בחו"ל. 

באולם התצוגה של עלית אופנועים קיים שפע עצום של אופנועים חדשים הפועלים בטכנולוגיות מתקדמות כשהדגש הוא על רכיבה בטיחותית. אלמוג קינן שהוא המומחה בתחום האופנועים מכיר את הדגמים החדשים שמיובאים בחודשים האחרונים לישראל, הוא יודע באופן מדויק ומפורט להסביר לכל לקוח מהם ההבדלים הדקים וגם המשמעותיים בין הדגמים השונים. בדרך זו כל לקוח יוכל לגבש חשיבה על הדגם המועדף והנכון ביותר עבורו לאור יתרונות כאלו ואחרים. 

אופנוע של ימאהה

ימאהה ביססה בשנים האחרונות את מעמדה והיא אחת מהיצרניות המובילות בעולם. דגמים רבים שלה הם הנמכרים ביותר בקטגוריות השונות כמו אופנוע ספורט ה-YZF-R6 אשר מככב בתחרויות שונות, אופנוע ספורט-רטרו מוביל הוא דגם ה-XSR, עם הנראות הייחודית ואופנוע ה-WR250F הוא הדגם המוצלח ביותר של האנדורו לשטח. אופנוע שמתאים מאד לטיולים הוא אופנוע הספורט-תיור של ימאהה שיש אפשרות לנהוג בו למרחק של עד 370 ק"מ לא צורך בתדלוק.

אופנועים לצעירים

אחד הדגמים הנדרשים ביותר של CF  מוטו הוא ה-250NK, כיוון שהוא גם קטן, מרהיב וקומפקטי וגם מתאים מאד לצעירים שבחבורה.

בין האופציות של סוזוקי יש דרישה רבה לדגם סוזוקי ויסרטום הקטן שהוא 250 DL  שהוא בעל נראות מדהימה ומותאם לרכיבה בשטח. המנוע שלו הוא 248 סמ"ק ולכן אינו מתאים לכל תנאי השטח אלא רק למקומות שקל לעבור בהם. יש לו שלדת קורה כפולה ואף על פי שהוא דגם חדש, הוא די פופולרי. 

גם לדגם הגדול יותר 650 DL יש דרישה כיוון שהוא בנפח של 645 סמ"ק, יש לו מנוע וי טווין בעל שני צילינדרים, ארבע פעימות והוא מושלם לכל טיול, הרפתקה וחוויה עוצמתית. 

אופנועים מהדור החדש 

בין הדגמים הייחודיים שיוצרו בשנים האחרונות וגם יובאו לישראל אפשר למצוא את אופנוע ימאהה MT שהוא עם מנוע טריפל, בעל עיצוב מיוחד ונראות מושלמת, לנסיעה קלילה נבנתה עבורו שלדה קלה יותר ולכן הוא אהוב מאד על רוכבי האופנועים.

כמו כן דגם טרייסטר 900 שהוא בנפח 889 סמ"ק, מנוע 3 CP , מסכי TFT שהוא מהיר תנועה ולכן אהוד על רוכבי אופנועים שרוכשים אותו במקום הדגם הנוכחי שלהם.

כעת נותר לכם לבחור מתוך ההיצע הגדול את האופנוע שיהיה הנכון ביותר עבורכם לרכיבת כביש או לרכיבת שטח. 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
gloo
Technology
5 #eCommerce tips to convert more

Let's assume you've got everything already set up correctly: your product is strong, you've individuated a market for it, you have a clear value proposition, but your website just isn't

החלפת מצברים
בלוג
איך מזהים תקלת מצבר? כל מה שרציתם לדעת

כאשר אתם מנסים להניע את הרכב ומיד לאחר שסובבתם את מפתחות הרכב, אתם שומעים רעשים מוזרים מתחת למכסה מנוע אל דאגה כנראה מדובר בתקלת מצבר. בכתבה הבאה אנחנו נסביר לכם