מכונית יד 2 מסוכנות רכבים

ההחלטה לקנות רכב יד שנייה היא כבדת משקל ויש בה כדי להשפיע על שגרת יומך בעתיד לבוא. מחד אתה מעוניין לחסוך כסף רב בקניית רכב יד ראשונה מסוכנות או מהיבואן ומאידך אתה רוצה שהכסף שאתה מוציא יקנה עבורך את הרכב הטוב ביותר האפשרי גם אם זה יד שנייה, אבל כיצד תקנה רכב שאינו חתול בשק ? יתרה מכך- גם עבור רכישת רכב מיד שנייה יתכן ותזדקק לפתרונות מימון יצירתיים. המענה, אולי הטוב ביותר, הוא חברת טרייד מוביל המספקת פתרונות מימון יעילים ומעטפת שירותים שלמה המסייעת בבחירת הרכב הטוב ביותר עבורך.

כינסנו עבורכם רשימת נושאים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת רכב מיד שניה בכדי להקל עליכם במלאכת בחירת הרכב:

  • מחיר – העלות של רכב מיד שנייה משתלמת בצורה ניכרת מזו של רכב חדש שכן עם עלייתו של הרכב לכביש הוא מיד מאבד מערכו. קצב ירידת הערך הולך ופוחת עם הזמן, כך שירידת הערך של הרכב בשנה הראשונה היא הגדולה ביותר, בשנה השנייה קצת פחות מבשנה הראשונה וכן הלאה. ניתן אם כן לומר שירידת הערך מאוד מתמתנת וכמעט נעצרת אחרי מספר שנים שהרכב על הכביש.
  • אחריות- זה מובן מאליו שכאשר אנו רוכשים רכב משומש ממקום לא מוסדר/שוק פרטי, אנו לא באמת מכירים לעומק את המכניקה, ומערכות המחשוב הפועלות בו. כמובן שניתן לקחת את הרכב למכון רישוי שיבחן את הרכב לעומק ויספק בדיקה מקיפה בתשלום, אבל עדיין… מי לא החסיר את אותן דפיקות לב הנלוות ברכישת רכב שלא מן היצרן?

 

  • ביטוח- קיים מתאם בין שווי הרכב למחיר הביטוח עבורו. ככל שהרכב יקר יותר, כך גם שווי הביטוח עבורו. אם ניזכר בסעיף הראשון – המחיר, שהוזכר מוקדם יותר, הרי שנגיע מיד למסקנה המתבקשת שככל שהרכב יותר זמן על הכביש כך ירד התשלום עבור הביטוח לאותו הרכב. ההבדלים יכולים להגיע לעשרות אחוזים ולהסתכם בחיסכון של אלפי שקלים מדי שנה.
  • רכבי יד שניה- ממי קונים?

חברות המתמקצעות במכירת רכבי יד שנייה:

חברות דוגמת טרייד מוביל, סוכנות המתמחה במכירת רכבים יד שנייה, כולל רכבי ליסינג ומספקות שירותים נלווים המעצימים את איכות חווית הקנייה והביטחון הנלווה ברכישת רכב יד שנייה.

כאשר אנו רוכשים רכב חדש אנו לא באמת מכירים לעומק את המכניקה, ומערכות המחשוב הפועלות בו. כמובן שניתן לקחת את הרכב למכון רישוי שיבחן את הרכב לעומק ויספק בדיקה מקיפה בתשלום, אבל עדיין… מי לא החסיר את אותן דפיקות לב הנלוות ברכישת רכב שלא מן היצרן ?

התשובה לשאלה הזו היא בעלי מקצוע בתחום. חברות כמו טרייד מוביל מספקות מעטפת שלימה הכוללת בדיקה יסודית של הרכב ואפילו אחריות, פתרונות מימון לרכישת הרכב, ביטוח ואפילו סיוע בהליך העברת הבעלות שיכול להיות מייגע למי שאינו מנוסה בכך.

 

מה הם היתרונות הנוספים שברכישת רכב מטרייד מוביל ?

קיימים מספר יתרונות בולטים ברכישת רכב מטרייד מוביל בהשוואה לרכישה ישירה מלקוח פרטי נוסף על כל אלה שהוזכרו בסעיפים הקודמים, אבל השלושה המשמעותיים ביותר הם:

מבחר הרכבים והמלאי הזמין: טרייד מוביל מחזיקה כיום באחד מציי הרכבים מיד שניה המיועדים למכירה הגדולים בישראל. מבחר זה המאפשר ללקוח לבחון מגוון גדול מאוד של מכוניות המאופיינות בקילומטראז' נמוך ובעיקר כלי רכב שמקורם בידיים פרטיות ולא מחברות ליסינג.

תחזוקה: תחזוקת הרכבים נעשית ברמה כה גבוהה עד שלחלק מהרכבים ניתנת אחריות לרכיבים המרכזיים והחשובים שבכלי הרכב. האחריות מתאפשרת, בין השאר, בשל העובדה שרבים מאוד מכלי הרכב חדשים יחסית ואחריות היבואן עדיין בתוקף.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכבי פנאי
לעיר וגם לשטח: הסוזוקי ג'ימני בעיצוב החדש

כשזה מגיע לרכבי שטח קומפקטיים שיכולים להתמודד גם עם רחובות העיר וגם בתנאי השטח המאתגרים, סוזוקי ג'ימני תמיד היה בחירה פופולרית. עם הצגת דגם 2023 החדש, הרכב הרב-תכליתי הזה עבר

מצבר עד הבית
כללי
מצבר לרכב עד הבית

למצבר יש השפעה עצומה על הרכב שלכם, והוא אחד החלקים החשובים ביותר ברכב – זה שאחראי על החשמל. בשביל להתניע את הרכב אתם צריכים חשמל, וכשהמצבר שלכם לא עובד, הרכב

What Kind of battery is used in an e-Bike?
E-Bikes
What Kind of battery is used in an e-Bike?

Batteries are an essential part of the e-bikes and the main parts that contribute directly to the performance of your e-bikes. In this modern era, battery technology is proliferating, and

קניית אופנוע
בלוג
כיצד לבחור את האופנוע המתאים ביותר

אופנוע  רכיבה על אופנוע היא דרך חיים וכל המשוגעים לדבר רוכבים על אופנועים שונים. כל אחד מהם מעדיף את האופציה שנראית לו המתאימה ביותר עבורו ולא אחת לאורך שנים הוא