קלאב קאר – רכב תפעולי לכל סוג העבודה

רכב תפעולי

רכב תפעולי הוא שלב הביניים בין הליכה לבין שימוש ברכב ולכן הוא מתאים מאד לאזורים תפעוליים שהם גדולים מאד וההליכה ברגל למרחקים ארוכים לאורך כל היום היא די מכבידה. קיימים סוגים שונים של רכבים תפעוליים וחשוב לבחור את האופציה המיטבית לכל מטרה כדי ליהנות מהשימוש בו לאורך זמן.

יש דגמים שמתאימים יותר להובלת משאות במקומות כמו מפעלים, מרלוגים ענקיים, תוצרת חקלאית וציוד טכני במושבים ובקיבוצים והסעת נוסעים ברחבי שדה התעופה, בתי חולים ובבתי מלון שיש בהם שטחים נרחבים. הנסיעה ברכבים תפעוליים היא נוחה מאד ובדרך כלל מדובר בנסיעה קצרה מנקודה לנקודה.

בין האפשרויות של רכישת רכב תפעולי אפשר למצוא את קלאב קאר שיש בו דגמים שונים ולכל אחד מהם יש ייעוד שונה. שוחחנו עם סהר אוחיון אשר מכיר את כל אחד מהדגמים האלו לאורכו ולרוחבו כדי לקבל מענה לשאלת ההתאמה המיטבית לצורך של כל לקוח. יש הבדלים מהותיים בין דגמים מסוימים ויש דקויות שבזכותן הוא ממליץ להכריע לגבי רכישת דגם זה או אחר. כאשר מצמצמים את הרשימה לרכבים בודדים, הרבה יותר קל לקבל החלטה ולרכוש את הרכב שיעניק מענה אופטימלי לבעליו.

רכב תפעולי להובלת משאות

מי שנוסע בשטח עם ציוד טכני הקשור לעבודות חקלאות בשטחים חוליים ובוציים, עדיף שירכוש רכב תפעולי קלאב קאר שהוא מוגבה כמו big foot   חשמלי שהוא המתאים ביותר לכל תנאי השטח ולו הקשים ביותר. בזכות המנוע העוצמתי שלו שהוא 48W , 12 כוחות הסוס שלו, מערכת בלימת הזעזועים האיכותית הוא יעבוד ללא הרף.

לחלופין אפשר לרכוש גם את דגם קלאב קאר 1500 carry all  שפועל באמצעות דיזל ויש לו ארגז אחורי רחב ידיים שמאפשר לאחסן כמות גדולה של תוצרת חקלאית, ציוד, או כל מטען אחר וכך לנוע מאזור לאזור על פי הצורך, גם בדרכים שהן לא סלולות .

רכב מוגבה לכל מטרה

אחד היתרונות של רכב תפעולי הוא היותו מוגבה. יש מקומות רבים שבהם הנסיעה כוללת שטח בוצי, מים בכמות קטנה או כל מכשול אחר ולכן מראש בוחנים את כל הדגמים המוגבהים בלבד. קלאב קאר 550 carry all  בנזין היא האופציה בעלת ההגבהה המשמעותית ביותר ומי שרואה את הדברים כפי שהם בשטח, מחליט במקרים רבים להעדיף לרכוש דגם שיעניק לו את ההגנה המרחבית נגד כל סיכון.

רכב חדש או רכב יד שנייה

יש אפשרות לרכוש רכב תפעולי על פי הדגם המתאים ביותר, כשהוא חדש. קיימת גם אפשרות לרכוש סוג זה של קלאב קאר שהוא יד שנייה וזאת לאחר בדיקה טכנית מעמיקה הכוללת את השלדה, המנוע וכל החלפים האקוטיים. מחירו של רכב יד שנייה הוא תמיד זול יותר וההחלטה לרכוש אותו או לא מבוססת על מצבו הטכני והמכני של כל רכב.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך לדעת שהרכב שלי זקוק לצביעה וחידוש
בלוג
איך לדעת שהרכב שלי זקוק לצביעה וחידוש?

שלמה ארצי שר פעם "המכונית היא גם בית", ואין זה מפתיע הרי אנחנו מבלים שעות ארוכות במכוניות, בין אם זה בבוקר כשאנו מסיעים את הילדים לבתי הספר ולגנים ולאחר מכן

פורד אקספלורר
רכבי פנאי
פורד אקספלורר החדש

את השם פורד אקספלורר סביר להניח שאתם פחות מכירים, אך למרות חוסר ההכרות שלנו הישראלים, איתו פה, האקספלורר הוא רכב פופולרי מיוחד ביבשת הגדולה – אמריקה. בארה"ב  כמו בארה"ב, אוהבים