איפה כדאי לחפש רכב חשמלי? בשוק רכב יד 2 או רכב חדש?

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר רכבים חשמליים על הכבישים השונים במדינה. רכבים חשמליים כבר אינם טרנד חולף, אלא מהפכה טכנולוגית של ממש מצד יצרניות הרכב השונות. אז איפה כדאי לחפש רכב כזה, בשוק רכבי יד שניה או במקום שמוכר רכבים חדשים? תשובות במאמר.

מהפכת הרכבים החשמליים

הרכבים החשמליים שממלאים את הכבישים השונים, בישראל ובעולם, הם הדבר הבא בשוק הרכב העולמי. רכבים חשמליים מציגים יתרונות משמעותיים, שהרכבים הישנים, עם מנועי הבנזין, לא הצליחו להציג. רכבים חשמליים מאפשרים חיסכון כספי משמעותי, מכיוון שכדי לתפעל אותם דרוש חשמל. חשמל זול יותר מדלק נוזלי, מה שבא לידי ביטוי בהוצאות הנהג. בנוסף, הרכבים הללו מזהמים את האוויר בצורה אפסית, בניגוד לרכבים הישנים.

רכב חשמלי חדש

ניתן לרכוש רכבים חשמליים חדשים באופן ישיר מיצרניות רכב, וגם אצל סוכנויות רכב המציעות את הרכב למכירה. רכב חדש מגיע ישר מהמפעל, בלי שנעשו עליו נסיעות כאלו ואחרות מבעוד מועד על ידי נהגים זרים.

יתרונות של רכב חדש

רכבים חשמליים חדשים כוללים כמה יתרונות. קודם כל, הביצועים שלהם טובים יותר. מכיוון שמדובר על רכבים חדשים, הם לא עברו שחיקה כתוצאה מנהיגה על הכביש, בניגוד לרכבים משומשים. בנוסף, מכיוון שלא התשמשו בהם בעבר, המראה שלהם חדש ונקי, גם מבפנים וגם מבחוץ. בעתיד, ניתן יהיה למכור רכב כזה במחיר גבוה יחסית, שכן זאת תהיה הפעם הראשונה שהוא מחליף יד.

רכב חשמלי יד שניה

רכבים חשמליים יד שניה, הם רכבים חשמליים משומשים. הנהגים שנהגו בהם מעוניינים להחליף את הרכב שהיה ברשותם ממספר סיבות, והרוכש, מהסיבות שלו, מעוניין ברכישת רכב יד 2.

יתרונות של רכב יד שניה

היתרון של רכב יד 2 הוא קודם כל במחיר. המחיר של רכב שהחליף כבר יד זול יותר. השוק מתמחר את הרכבים הללו בצורה נמוכה, גם אם האיכות שלהם נשמרה. בנוסף, מכיוון ששוק הרכבים החשמליים עדיין נחשב חדש, ניתן למצוא רכבים חשמליים חדשים יחסית בשוק רכבי היד ה-2, כשהאיכות שלהם עדיין כמעט כמו חדשה.

אז מה כדאי?

אז מה כדאי, רכבים חשמליים חדשים או רכבים חשמליים יד שניה? אין תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. לנהגים שונים יכולים להתאים רכבים שונים. כל עוד אתם מעוניינים לקנות רכב שעובד באמצעות חשמל, נותר לכם רק להבין אילו יתרונות מתאימים לכם, אלו של רכבים חדשים או אלו של רכבי יד 2.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכונית יד 2
בלוג
מכונית יד 2 מסוכנות רכבים

ההחלטה לקנות רכב יד שנייה היא כבדת משקל ויש בה כדי להשפיע על שגרת יומך בעתיד לבוא. מחד אתה מעוניין לחסוך כסף רב בקניית רכב יד ראשונה מסוכנות או מהיבואן

טרייד אין לרכב
כללי
קניית רכב חדש בטרייד אין

אם אתם מחפשים לקנות רכב חדש, כדאי לכם לבדוק על טרייד אין לרכב הישן שלכם. עסקאות טרייד אין יכולות להיות רלוונטיות לרכבים מקטגוריות שונות – גם אם אתם צריכים רכב

רכב תפעולי
בלוג
קלאב קאר – רכב תפעולי לכל סוג העבודה

רכב תפעולי רכב תפעולי הוא שלב הביניים בין הליכה לבין שימוש ברכב ולכן הוא מתאים מאד לאזורים תפעוליים שהם גדולים מאד וההליכה ברגל למרחקים ארוכים לאורך כל היום היא די

מכוניות חשמליות
רכב חשמלי
מדוע כדאי לרכוש רכב חשמלי בישראל?

בשנים האחרונות, כולנו עדים למודעות הולכת וגוברת להשפעה הסביבתית של כלי רכב מסורתיים המונעים בבנזין, דבר המוביל לעלייה בבביקוש למכוניות חשמליות. ישראל, הידועה ברוח החדשנית שלה ובמחויבותה לקיימות, עמדה בחוד