מה עדיף, רכב חשמלי או רכב "רגיל"?

בשנים האחרונות אנו עדים להצפה של מכוניות חשמליות בשוק הישראלי, יצרניות רבות משקיעות את מרב משאביהם בבניה ופיתוח של המכונית החשמלית הבאה. חששות ותקלות שהיו בעבר סביב הרכבים החשמלים טופלו, ולכן האופציה של רכב חשמלי כיום היא אטרקטיבית מתמיד. במאמר זה נדון איזה מכונית עדיפה, חשמלית או מכונית עם מנוע בעירה קלאסי. אם אתם שוקלים מימון לקניית רכב חדש או רכב יד 2, המאמר יכול לעניין אתכם.

הנה כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון כאשר עוסקים בסוגיה זו:

השפעה על הסביבה:

רכב חשמלי נחשב בדרך כלל לידידותי יותר לסביבה מכיוון שהוא פולט פחות מזהמים לסביבה בהשוואה למכוניות רגילות הפועלות על דלק. אם צמצום טביעת הרגל הפחמנית היא שיקול שנמצא בראש סדר העדיפויות, מכונית חשמלית עשויה להיות בחירה טובה יותר גם חדשה וגם רכב יד 2.

עלות:

רכב חשמלי נוטה להיות יקר יותר ממכוניות רגילות בשל הטכנולוגיה המתקדמת הכרוכה בייצורו. עם זאת, מכוניות חשמליות נוטות להיות זולות יותר להפעלה לאורך זמן מכיוון שעלות החשמל בדרך כלל נמוכה מזו של בנזין. יתרה מכך, מדינת ישראל מציעה תמריצים כגון הנחה על מס הקניה לעידוד רכישת מכוניות חשמליות. יש לבדוק את האופציות אצל סוכניות של מימון לקניית רכב חדש או רכב יד 2.

טווח:

למכוניות רגילות יש טווח ארוך יותר מאשר לרכב חשמלי, מה שיכול להדאיג אנשים שלעתים קרובות יוצאים לנסיעות ארוכות או שיש להם גישה מוגבלת לתחנות טעינה.

תחזוקה:

לרכב חשמלי יש פחות חלקים שנוטים לדרוש טיפול ממכוניות רגילות, מה שאומר שהן יצטרכו פחות תחזוקה לאורך השנים. בנוסף מכוניות חשמליות גם נוטות להיות בעלי תוחלת חיים ארוכה יותר ממכוניות רגילות בשל המערכות המכניות הפשוטות יותר שלהן. לכן יש עניין לבדוק אופציה של מימון לקניית רכב חדש או רכב יד 2, בשביל שיוזיל את העליויות לאורך זמן.

לסיכום,

ההחלטה אם לקנות מכונית רגילה או מכונית חשמלית היא החלטה מורכבת, והיא תלויה בסופו של דבר בנסיבות ובסדרי העדיפויות האישיים של כל אדם. במאמר פירטנו מספר פרמטרים שעשויים לסייע בבחירה מושכלת של סוג הרכב. על ידי שקלול גורמים אלה והתחשבות בסדר העדיפויות האישי  ניתן לקבל החלטה מחושבת. בכל מקרה מומלץ לנסות את שתי האופציות ולהתייעץ עם צרכנים שכבר משתמשים ברכבים אלו זמן מה. למי שצריך עזרה כלכלית בשביל לרכוש את הרכב שהוא חפץ בו יש לבדוק מימון לקניית רכב חדש או רכ יד 2 בסוכניות השונות.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכוניות חשמליות
רכב חשמלי
מדוע כדאי לרכוש רכב חשמלי בישראל?

בשנים האחרונות, כולנו עדים למודעות הולכת וגוברת להשפעה הסביבתית של כלי רכב מסורתיים המונעים בבנזין, דבר המוביל לעלייה בבביקוש למכוניות חשמליות. ישראל, הידועה ברוח החדשנית שלה ובמחויבותה לקיימות, עמדה בחוד

החלפת מצברים
בלוג
איך מזהים תקלת מצבר? כל מה שרציתם לדעת

כאשר אתם מנסים להניע את הרכב ומיד לאחר שסובבתם את מפתחות הרכב, אתם שומעים רעשים מוזרים מתחת למכסה מנוע אל דאגה כנראה מדובר בתקלת מצבר. בכתבה הבאה אנחנו נסביר לכם

gloo
Technology
5 #eCommerce tips to convert more

Let's assume you've got everything already set up correctly: your product is strong, you've individuated a market for it, you have a clear value proposition, but your website just isn't

רכב חשמלי בישראל
רכב חשמלי
קניית רכב חשמלי בישראל – איפה מתחילים?

מכוניות חשמליות הופכות פופולריות יותר ויותר, כאשר הצרכנים מחפשים דרכים לחסוך כסף בעלויות הדלק. אם אתם חושבים לעבור למכונית חשמלית, יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתם נכנסים