לפני שאתם ניגשים לבנות חנייה פרטית – הכל על השכרת כלי צמ"ה

צמ"ה הם ראשי תיבות של ציוד מכני הנדסי. הכוונה בעצם היא לכלל הכלים ההנדסיים שמשמשים בתחום הבנייה. השכרת כלי צמ"ה נעשית לרוב כאשר למשכיר –רשויות, מועצות, חברות וקבלנים פרטיים – יש כלים משלו, אך הוא זקוק לכלים ספציפיים לעבודות מסוימות.

על מנת לחסוך בהוצאות של קניית כלים במיוחד, כאשר לעיתים זה לצורך נקודתי בלבד, כדאי לשכור כלים לזמן מוגבל.
ישנן שלל חברות שמציעות שירות השכרת כלי צמ"ה, לרוב קבלנים וחברות בעלות צי כלים מכובד שמסוגלים להרשות לעצמם להשכיר חלקים ממנו לתקופות שונות.

ישנם גורמים שכדאי לבדוק כאשר רוצים לשכור כלי צמ"ה, מכיוון שמדובר בהוצאה כספית משמעותית ולא מומלץ לשכור בצורה עיוורת.

מה הם הצרכים שלך בהשכרת כלי הצמ"ה?

הדבר הראשון הוא כמובן לוודא איזה כלים ברצונך להשכיר. האם אתה יודע בביטחון באיזה כלים אתה צריך להשתמש? מומלץ לוודא, הקבלן ממנו תשכיר לרוב יוכל לייעץ בנוגע לכלים הנכונים להשתמש, ומומלץ לוודא איתו ולא להזמין בצורה עיוורת.

היה ואתה יודע באיזה כלים עלייך להשתמש, כדאי להתעקש על הכלים הללו ולא להתפתות להצעות של קבלנים שחסרים את הכלים הספציפיים האלה ומנסים לשכנע אותך להשתמש בכלים אחרים במקום, רק מכיוון שאלו הכלים שברשותם.

בנייה
בנייה

מי הם יצרני הכלים?

כמו בכל תחומים ישנם חברות ויצרנים (ומותגים) שונים, יש לוודא מאיזו חברה הכלים שאתה מקבל, ואם מדובר על חברה איכותית וכלים אמינים,. לקבלנים שונים ישנם כלים שונים מחברות שונות, וצריך לוודא שמדובר על כלים איכותים.

מה מצב הציוד?

כדאי לבדו את הכלים ולוןדא את מצבו, אם הוא מתחוזק כמו שצריך ואם הוא תקין, יש לכך גם חשיבות בטיחותית כמובן, אך גם מעשית וכספית, אתם לא רוצים להזמין כלי, להשתמש בו ואז לבזבז זמן יקר כאשר מתגלה בו תקלה ויש להשבית אותו ולהחליף אותו.

מה כולל המפרט של הכלים והאם הם מתאימים לעבודה שברצונך לבצע?

כלים שונים יש מפרטים ויכולות שונים, וצריך לוודא מה הם כוללים לפני ההזמנה, כדי לא להגיע למצב שהכלים מגיעים ואז לגלות שהם חסרים יכולות משמעותיות לביצוע העבודה. ישנם מחפרונים שונים למשל, שמותאמים לסוגי עבודות שונות ולדרישות שונות, וחבל לגלות, בהוצאה של סכום מכובד, שהזמנת את הכלי הלא נכון.

איזה כלים יש לקבלן?

כמובן שכדאי ומשתלם להשכיר את כל הכלים הדרושים מאותו קבלן, גם מבחינה לוגיסטית, וגם מבחינה כספית, כאשר לרוב קבלן שתבצעו ממנו הזמנה משמעותית יסכים להציע הנחה מסוימת. לכן מומלץ לוודא שיש ברשות הקבלן את כל הכלים שתצרכו לצורך העבודה שלכם.

אם הכלי מגיע עם מפעיל?

לרוב הכלים יסופקו עם מפעיל, אך לא כך הדבר בכל הכלים, וצריך לוודא שישנו מפעיל, ואם לא, שיש ברשותכם מישהו שמוכשר להשתמש בכלי בצורה נכונה.

מה הם עלויות ההובלה?

להשכרת כלי צמ"ה אצל קבלנים שונים יש מחירים ועלויות הובלה שונות, זה משתנה גם בהתאם למיקום של הקבלן ושל הפרויקט, והאם תידרש הובלה מורכבת או לא. אחת החברות המומלצות להשכרת כלי צמ"ה היא חברת בולדוזר עבודות תשתית ועפר שמספקת שירות השכרה של כלי עבודה שונים במחירים מעולים לשימושים שונים כגון הריסת מבנים, עבודות חפירה, עבודות פינוי ועוד

Photo by Arnie Watkins from Pexels

Photo by FWStudio from Pexels

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
חנות אינטרנטית של מכוניות

כיצד ליצור את האתר שלך – שאלה זו שואלים מספר עצום של אנשים, אנו הופכים את השאלה הזו ליותר ספציפית ומוגדרת – כיצד ליצור אתר רכב. כמו כל מוצר בתחום

קניית אופנוע
בלוג
כיצד לבחור את האופנוע המתאים ביותר

אופנוע  רכיבה על אופנוע היא דרך חיים וכל המשוגעים לדבר רוכבים על אופנועים שונים. כל אחד מהם מעדיף את האופציה שנראית לו המתאימה ביותר עבורו ולא אחת לאורך שנים הוא

המדריך המדויק לרכישת רכב חדש
American Car Blog
המדריך המדויק לרכישת רכב חדש

קניית רכב חדש היא החלטה פיננסית מרגשת אך משמעותית הדורשת שיקול דעת ותכנון מדוקדקים. עם שפע של אפשרויות זמינות בשוק, תהליך רכישת הרכב יכול להיראות מאיים. עם זאת, עם הידע

רכבי פנאי
לעיר וגם לשטח: הסוזוקי ג'ימני בעיצוב החדש

כשזה מגיע לרכבי שטח קומפקטיים שיכולים להתמודד גם עם רחובות העיר וגם בתנאי השטח המאתגרים, סוזוקי ג'ימני תמיד היה בחירה פופולרית. עם הצגת דגם 2023 החדש, הרכב הרב-תכליתי הזה עבר