איך לדעת שהרכב שלי זקוק לצביעה וחידוש?

שלמה ארצי שר פעם "המכונית היא גם בית", ואין זה מפתיע הרי אנחנו מבלים שעות ארוכות במכוניות, בין אם זה בבוקר כשאנו מסיעים את הילדים לבתי הספר ולגנים ולאחר מכן נוסעים לעבודה, ובין אם זה אחר הצהריים, כשאנחנו חוזרים מהעבודה, מסיעים את הילדים לחוגים, חברים ואירועים שונים. אנחנו נאלצים לבלות לא מעט שעות על הכביש בתוך המכונית שלנו.

לכן, אנחנו משקיעים הן ברכישת רכב נוח, בטוח ומתאים לצרכים שלנו, משקיעים לא מעט כסף וזמן בתיקונים וטיפולים בשביל שנוכל להשתמש ברכב בצורה סדירה ובטוחה, וכן אנחנו עושים כל מה שנדרש בשביל שהרכב יהיה נקי ויפה, בשביל שנוכל להרגיש בו בנוח ובנעימות, וכן בשביל שהוא ייראה טוב, מבפנים ומבחוץ.

אחד הדברים שמשפיעים, ללא ספק על המראה של הרכב וכן על אופי השימוש בו, זה הנושא של צבע ופחחות. למעשה, מדובר על המרכיב העיקרי שיכול להיפגע ולהיהרס, הן במהלך השימוש ברכב והן כשהוא חונה בחנייה. השפעות תנאי מזג האוויר, לכלוך, אבק וחול, וכן השפעות הזמן ובלאי טבעי, עלולות לייצר מצב שהפח של הרכב יינזק בצורות שונות, בין היתר בכל מה שקשור למרכיב הצבע שלו.

כאן עולה שאלה, מתי אנחנו צריכים לחדש את הרכב ולצבוע אותו מחדש. בחלק הבא אנחנו נסביר מתי עלינו לעשות זאת, לשם מה, ולאחר מכן נסביר איך בוחרים איפה לעשות זאת בצורה נכונה.

מתי נצבע את הרכב ונחדש אותו?

צביעת הרכב, בין אם מדובר על צביעת הפח עצמו ובין אם מדובר על צבעית ג'נטים מדוייקת או כל חלק אחר, היא הכרחית כאשר הצבע מתקלף ואפשר כבר לראות שהצבע המקורי נעלם. גם אם מדובר רק בחלק מסוים של הרכב וגם אם מדובר על שינוי חלקי, אזי שיהיה נכון לעשות זאת.

כאמור, זה נכון לגבי מקרים בהם הצבע בפח עצמו מתקלף וכתוצאה מכך משתנה, וכן כאשר מדובר על ג'ינטיים של הצמיגים. צביעת ג'ינטים מדוייקת היא חיונית לא פחות מאשר צביעה של חלקים אחרים בפח של הרכב.

ההסבר לכך הוא מאוד פשוט, אם אנחנו נשאיר את המצב כמו שהוא, לא רק שהצבע ימשיך להתקלף, אלא שהפח יצבור חולדה, קורוזיה ופשוט ייהרס. זה לא רק שהעיצוב והנראות של הרכב ייפגעו, גם אופי השימוש בו עלול להיפגע. לכן מוטב לנו לצבוע אותו מחדש ובכך לחדש את המראה שלו.

איך בוחרים איש מקצוע בצורה נכונה

בשביל לבחור איש מקצוע בצורה נכונה, אנחנו צריכים לבחון מי יכול לצבוע את הרכב שלנו על פי הסוג והדגם שלו, באמצעות ציוד מקצועי ומתקדם, וכמובן עלינו לבחון האם מדובר באיש מקצוע מנוסה, רציני, יסודי, מישהו שאנחנו יכולים לסמוך עליו שיספק את השירות באופן מלא.

shutterstock :תמונה

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכונית יד 2
בלוג
מכונית יד 2 מסוכנות רכבים

ההחלטה לקנות רכב יד שנייה היא כבדת משקל ויש בה כדי להשפיע על שגרת יומך בעתיד לבוא. מחד אתה מעוניין לחסוך כסף רב בקניית רכב יד ראשונה מסוכנות או מהיבואן