הרכבים הכי מגניבים של שנת 2022

יש הרכב רכבים אמינים וטובים שאפשר לבחור, אבל אתם לא חייבים להסתפק בזה. רוצים רכב יוקרה בעל ביצועים גבוהים? רכב שטח אייקוני ועוצמתי? רכב ספורט נוצץ אבל חסכוני?

הנה כמה מהרכבים הכי מגניבים של שנת 2022, שאתם יכולים להשיג באמצעות הלוואה לרכב חדש בתנאים משתלמים.

מאזדה MX-5 מיאטה

זוהי בחירה נפלאה, במיוחד בזכות המחיר הנמוך של המיאטה בהשוואה לרכבי ספורט אלגנטיים ומסוגננים אחרים, של יצרניות רכב כמו פורשה, ב.מ.וו, אאודי או מרצדס בנץ.

יש לו גג נפתח, רמת גימור מושלמת ומעל מהכל – מנוע 4 צילינדרים בנפח 2 ליטר. המיאטה מסוגל להגיע ל-181 כוחות סוס תוך בכביש מהיר, מה שהופך אותו מושלם לנסיעה בין עירונית.

פורד מוסטנג

מעטים הרכבים שהם אייקונים כמו פורד מוסטנג, ואפילו בלי ההיסטוריה העשירה שלו, קל לבחור בו בתור אחד הטובים של השנה. הדגם הבסיסי של מוסטנג מגיע כקופה או עם גג נפתח (יחד עם רמת הגימור של מאך 1), ועם מנוע 2.3 טורבו 4 צילינדרים עם 310 כוחות סוס.

יש גם שפע של צבעים בהירים ותוססים לבחירה, יחד עם הגוונים הקלאסיים והאהובים. האמת? הדגמים הללו מעוצבים כל כך יפה, שאנחנו בטוחים שבכל מקום שתעברו, יסתובבו כמה ראשים אחריכם.

לנד רובר ריינג' רובר

זה אולי לא הרכב האמין ביותר, אבל קשה לנצח את ה-Land Rover Range Rover אם אתם מחפשים רכב שטח שייקח את המשפחה לטיול בסטייל. רכב הדגל הזה של לנד רובר יצא בדגם חדש ומשודרג לשנת 2022, כך שבטוח תקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם.

זהו הרכב הגדול ביותר ברשימה זו, עם מנוע V6 מוגדש טורבו (בדגם הבסיס), עם סיוע היברידי עדין ובסך הכל 395 כוחות סוס אימתניים. פנים הריינג' רובר מרשים בדיוק כמו חלקו החיצוני, כאשר דגם הבסיס מגיע עם מסך מגע בגודל 13.1 אינץ', מערכת סאונד מרידיאן, בקרת שיוט אדפטיבית וריפוד עור מסוגנן עם עיטורי עץ.

ג'יפ רנגלר

קשה לחשוב על רשימה כלשהי של רכבים מגניבים אשר לא כוללת ג'יפ רנגלר. אחרי הכל, בין אם אתם יוצאים לטיול מסביב שכונה, נוסעים בכביש ראשי, נוהגים לטיול קמפינג או סתם חונים איתו על החוף, ג'יפ רנגלר יכול לעשות הכל.

עם החלק העליון והדלתות הניתנים להסרה שלו, בתוספת מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר שמגיע עד 285 כוחות סוס, הוא נהדר גם לנסיעות בכביש וגם לשטח בזמן שאתם סופגים את השמש ונהנים מהבריזה.

רגע לפני שבוחרים

אין הרבה דברים מרגשים כמו לרכוש את רכב החלומות שלכם, אבל לא צריך לעשות את זה בכל מחיר. תבחנו הצעות שונות של הלוואות לרכב חדש, תשוו בין התנאים המוצעים לכם ותוודאו כי אתם לוקחים הלוואה שתצליחו להחזיר.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
החלפת מצבר
בלוג
5 טיפים להחלפת מצבר

האחריות הבלעדית של המצבר בכל סוגי הרכבים, האופנועים, בכל כלי תחבורה שמותקן בו מצבר, האחריות הינה להפעיל את המערכות החשמליות של הרכב זאת אומרת שמרבית הרכב מוזן מהחשמל שמפיק המצבר

מכוניות חשמליות
רכב חשמלי
מדוע כדאי לרכוש רכב חשמלי בישראל?

בשנים האחרונות, כולנו עדים למודעות הולכת וגוברת להשפעה הסביבתית של כלי רכב מסורתיים המונעים בבנזין, דבר המוביל לעלייה בבביקוש למכוניות חשמליות. ישראל, הידועה ברוח החדשנית שלה ובמחויבותה לקיימות, עמדה בחוד