השכרת רכב או קניית רכב חדש – מה עדיף?

רוב האנשים בישראל צריכים רכב. וזה בגלל שהתחבורה הציבורית לא מפותחת, ומה לעשות, עדיין צריכים להגיע לעבודה, לעשות סידורים ובכללי לנהל חיים נורמליים.

לכן רכב הוא כמעט תמיד חובה. בכל מה שקשור לרכב יש בעצם שתי אפשרויות, להשכיר רכב או לקנות רכב חדש. בכתבה הבאה נדבר על שתי האפשרויות על מנת שתוכלו להחליט מה עדיף לכם.

היתרונות של קניית רכב

היתרון של רכישת רכב זה שיש לכם רכב משלכם, שאתם יכולים להשקיע בו, וכל שקל שאתם מוציאים עליו בסופו של דבר חוזר אליכם מכיוון שזה הרכב שלכם.

אם אתם קונים רכב חדש אז בכלל אתם נהנים ממכונית שאתם יודעים שמבחינת מצב מכני היא במצב הטוב ביותר, וזאת לעומת רכבים יד שניה שאין לדעת מה הם עברו במהלך השנים שלהם על הכביש, יכול להיות שיש להם בעיות שהם אפילו מעבר לבדיקה הראשונית במוסך.

ביטוח מקיף מול ביטוח חובה

הדרכים השונות לקניית רכב

אם אתם מעוניינים לקנות רכב חדש, זה למעשה אופציה שהיא אפשרית ביותר, יותר מאשר בעבר, בגלל מסלולי מימון רכב הגמישי במיוחד שמאפשרים לקנות רכב חדש בתשלומים נוחים ועם ריבית כמעט אפסית, ובמקומות מסוימים אפילו עם מימון מלא לרכב ללא ריבית בכלל.

כלומר, אתם מקבלים את ההלוואה מחברת הליסינג עצמה, וכל מה שנשאר לכם זה להחזיר את ההלאווה חודש בחודשו ותוך כדי להנות מרכב חדש לגמרי, כמעט כל רכב שאתם רוצים.

היתרונות של השכרת רכב

היתרון של השכרת רכב הוא כמובן האפשרות להנות מרכב רק בתקופות מסוימות שאתם באמת צריכים רכב, וזה מתאים למי שלא צריך שיהיה לו תמיד רכב. הרי בסופו של דבר, רכב זה הוצאות כל הזמן, אז אם אתם לא משתמשים באופן קבוע ברכב, לא כדאי לכם להחזיק רכב צמוד, אלא להשכיר רכב מתי שאתם צריכים.

איך משכירים רכב?

חברות ההשכרה מאפשרות מסלולי השכרה לשעות, ימים, שבועות וחודשים. אתם יכולים לבחור את הדרך המתאימה לכם. מה שכן, אתם צריכים לשים לב, שחברות ההשכרה קשיחות במיוחד בכל מה שקשור לתקנון השכרת הרכבים.

לדוגמא, אם תאחרו בהחזרת הרכב, או שיגרם נזק כלשהו לרכב, אפילו אם זו שריטה קטנה בפח הרכב, אתם עלולים לשלם סכומים גבוהים מאוד.

לכן כשאתם משכירים אתם צריכים להיות עם האצבע על הדופק שאתם שומרים בכל רגע נתון על תקנון חברת ההשכרה, על מנת שלא יווצר מצב שתקבלו קנסות גבוהים.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מימון לרכב
טיוטה קורולה החדשה – המשפחתית המחשמלת

מחפשים לקנות רכב חדש? אם אתם מחפשים מכונית משפחתית, כדאי מאוד לקחת בחשבון את הטויוטה קורולה החדשה שבדור החדש היא לראשונה מגיעה בגרסה היברידית חסכונית במיוחד עם ביצועים שלא נופלים

gloo
Technology
5 #eCommerce tips to convert more

Let's assume you've got everything already set up correctly: your product is strong, you've individuated a market for it, you have a clear value proposition, but your website just isn't

רכב תפעולי
בלוג
קלאב קאר – רכב תפעולי לכל סוג העבודה

רכב תפעולי רכב תפעולי הוא שלב הביניים בין הליכה לבין שימוש ברכב ולכן הוא מתאים מאד לאזורים תפעוליים שהם גדולים מאד וההליכה ברגל למרחקים ארוכים לאורך כל היום היא די

רכבים חדשים
בלוג
רכבים חדשים ב- 2022, מה חדש?

הנוף המשתנה של יצרני הרכב ומחויבותם לאיכות הסביבה המכוניות הטובות ביותר של 2022 הן שונות בהרבה מהמכוניות הטובות ביותר של 2021. הטכנולוגיה משתנה בקצב מהיר ואיתה, גם יצרניות הרכב שיודעות