מהם היתרונות והחסרונות של מכוניות חדשות לעומת מכוניות יד שנייה? : מדריך הקנייה המלא שלכם

היתרונות של קניית רכב חדש

רכישת רכב חדש היא השקעה גדולה, אך היא יכולה להיות גם החלטה כלכלית טובה. רכישת רכבים חדשים פירושה שיהיה לכם רכב עם כל מאפייני הבטיחות והטכנולוגיה העדכניים ביותר, אשר לא תמיד זמינים ברכבים יד 2.

וכן, זה חשוב! אין דבר חשוב יותר ממכונית בטיחותית, בטח ובטח אם אתם בעלי משפחות ואתם רוצים את הטוב ביותר למשפחה שלכם, לכן אין ספק שזה יתרון גדול עבור רכבים חדשים, שמשנה לשנה הופכים ליותר ויותר בטיחותיים (אנחנו חיים בעולם טכנולוגי שלא מפסיק לעשות צעדי ענק, כן ?)

עם זאת, קניית רכב חדש עשויה להיות יקרה משמעותית מרכישת רכבי יד 2. רכבים משומשים זולים יותר מכיוון שהן כבר פחתות בערכם ממחיר הרכישה המקורי שלהם ואינם כוללים אף אחת מתכונות הבטיחות או הטכנולוגיה העדכנית ביותר, לכן יש לזה חסרונות כמובן.. אם כי, זה כמובן תלוי בשנתון הרכב, אם מדובר ברכב שהוא עדיין משנתון מתקדם יחסית, נגיד בן שנתיים, או שלוש, אז זאת יכולה להיות מציאה טובה, גם מבחינת מערכות הבטיחות (אם כי רכבים חדשים תמיד יהיו בטוחים יותר)

החסרונות של קניית רכב חדש

כאמור, קניית רכב חדש היא לא תמיד הרעיון הטוב ביותר.

החיסרון הראשון והברור ביותר הוא העלות הראשונית של קניית רכב חדש. זה יכול להיות יקר לקנות רכב חדש, במיוחד עבור אנשים שאינם בעלי יציבות כלכלית ותזרים גבוה בבנק.

החיסרון השני הוא ירידת הערך ברגע שאתם רוכשים רכב חדש. ברגע שהרכב יוצא מהסוכנות, הוא חווה ירידת ערך גדולה מאוד, ולכן אם אתם מתכוונים לסחור ברכב בעתיד הקרוב, דעו לכם שלא תקבלו את מה ששילמתם, אלא הרבה פחות.

מסקנות

בסופו של דבר, הכי טוב לקנות רכב חדש, בגלל מאפייני הבטיחות והטכנולוגיות המתקדמות, שלדתענו אין חשוב מזה ברכב, בטיחות היא לפני הכל, ורכבים חדשים, בעיקר בשנים האחרונות מציגים מערכות בטיחות וטכנולוגיות משמעותיות כמו שלא היו בעבר.

אבל אם אתם כן מתכוונים לקנות רכב יד 2, נסו לקנות רכב משנתונים מתקדמים ומומלץ מאוד לקחת את הרכב תמיד לבדיקת מומחה על מנת לראות שהכל תקין במרכב ובמנוע.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טרייד אין לרכב
כללי
קניית רכב חדש בטרייד אין

אם אתם מחפשים לקנות רכב חדש, כדאי לכם לבדוק על טרייד אין לרכב הישן שלכם. עסקאות טרייד אין יכולות להיות רלוונטיות לרכבים מקטגוריות שונות – גם אם אתם צריכים רכב

רכבי פנאי
לעיר וגם לשטח: הסוזוקי ג'ימני בעיצוב החדש

כשזה מגיע לרכבי שטח קומפקטיים שיכולים להתמודד גם עם רחובות העיר וגם בתנאי השטח המאתגרים, סוזוקי ג'ימני תמיד היה בחירה פופולרית. עם הצגת דגם 2023 החדש, הרכב הרב-תכליתי הזה עבר

המדריך המדויק לרכישת רכב חדש
American Car Blog
המדריך המדויק לרכישת רכב חדש

קניית רכב חדש היא החלטה פיננסית מרגשת אך משמעותית הדורשת שיקול דעת ותכנון מדוקדקים. עם שפע של אפשרויות זמינות בשוק, תהליך רכישת הרכב יכול להיראות מאיים. עם זאת, עם הידע

רכבים חדשים
בלוג
רכבים חדשים ב- 2022, מה חדש?

הנוף המשתנה של יצרני הרכב ומחויבותם לאיכות הסביבה המכוניות הטובות ביותר של 2022 הן שונות בהרבה מהמכוניות הטובות ביותר של 2021. הטכנולוגיה משתנה בקצב מהיר ואיתה, גם יצרניות הרכב שיודעות