חופשה של אטרקציות באילת

אטרקציות 

במרוץ המטורף של כל משפחה לאורך כל השנה, רבים מהם סופרים את הימים עד ההגעה לימי החופשה השנתית שבהם הם יגיעו לאילת ויתפנקו במלון כדי לנוח מהימים הארוכים שכוללים לימודים עבודה טיפול בילדים ואין ספור מטלות נוספות. לקראת החופשה הן אם מדובר בחופשה זוגית, עם חברים או בחופשה עם הילדים, מתכננים את לוח הזמנים בכל יום, כדי ליהנות ממגוון גדול של אטרקציות שממתינות להם בעיר הנופש הדרומית. בכל שנה שהם מגיעים לעיר הם נחשפים לאטרקציות חדשות והם משתדלים לבקר בכולן כדי ליהנות באופן מלא מהחופשה. 

אחת האטרקציות המומלצות ביותר היא חווית נסיעה לטיול באמצעות טרקטורונים באילת. מדובר ברכיבה על טרקטורונים חדישים ואיכותיים שמעניקים תחושה נעימה של אחיזה יציבה בשבילים לאורך כל הדרך. כלי תחבורה זה הוא האידאלי לטיול בהרי אילת, כיוון שקשה ליהנות מהמרחבים הללו ברכב רגיל. היתרון של טיול במתכונת זו הוא בעובדה שנוסעים עם מדריך מנוסה שמכיר היטב את המקום ובקיא במידע רב הקשור אליו כמו בעלי החיים והצמחייה. ידע זה הופך את כל הנסיעה למרתקת ומדי פעם המטיילים יורדים מהטרקטורונים, כדי לראות מיקום מיוחד וליהנות מהנופים המרהיבים. 

שלל אטרקציות באילת 

העיר הדרומית מותאמת לחופשות הן של הישראלים והן של תיירים מחו"ל. אפשר ליהנות מהחלקה על הקרח במגרש ההחלקה הגדול הקיים באייס מול. כל מי שיודע לגלוש וגם מי שלא יודע, נהנה לנעול את הנעליים הייחודיות ולעלות על המשטח כדי ליהנות מההחלקה המהירה ולעשות כל שניתן כדי לא ליפול. זו משימה לא פשוטה אך בדרך כלל עם הזמן לומדים ליצור איזון וכך מבין אטרקציות באילת היא אחת המובילות שבהן.

שופינג באילת 

אטרקציות של שופינג היא אחת ההנאות הגדולות של הנופשים, כיוון שהמוצרים באילת הם ללא מע"מ ולכן כדאי לבצע רכישות של דברים הנחוצים לכל אחד מהמטיילים המגיעים לחופשה. אפשר לרכוש ביגוד, הנעלה, מוצרי קוסמטיקה ומוצרי אלקטרוניקה שבהם ההוזלה היא משמעותית כמו סמרטפונים ומחשבים. 

פעילויות בים סוף 

הים האדום מציע שפע של אטרקציות שמתאימות לכל הגילאים. אפשר לשכור יאכטה עם סקיפר ולשוט עמו לכיוון הפיורדים ולמקומות נוספים, כדי ליהנות מהנופים המרהיבים הן בצד הישראלי והן בצד הירדני ממול. 

אפשר לבצע פעולות אקסטרים שכוללים סקי מים, מצנח רחיפה, רכיבה על בננות בים ועוד. אחת האופציות האהובות על הישראלים היא צלילה באי האלמוגים. למי שיש כוכב נהנה ללמוד כדי לקבל כוכב נוסף ולמי שאין כוכבים נהנה מצלילה בעזרתו של מדריך מוסמך, שהופך את הנראות של האלמוגים ושל הדגים לחוויה עוצרת נשימה.

אוהבי הדולפינים ישמחו לשחות לצידם של הדולפינים, להאכיל אותם וליהנות מחברתם של בעלי החיים החכמים האלו על פי ההנחיות של המדריכים המיומנים בריף הדולפינים, שדואגים לטפח ולטפל כיאות בכל הדולפינים החיים שם. 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב תפעולי
בלוג
קלאב קאר – רכב תפעולי לכל סוג העבודה

רכב תפעולי רכב תפעולי הוא שלב הביניים בין הליכה לבין שימוש ברכב ולכן הוא מתאים מאד לאזורים תפעוליים שהם גדולים מאד וההליכה ברגל למרחקים ארוכים לאורך כל היום היא די

רכב חדש
בלוג
רכב 0 קמ – קונים רכב חדש במחיר אטרקטיבי

רכב חדש הוא חלומו של כל ישראלי שכן, אינם דומים ביצועים של רכב 0 קילומטר לביצועי רכב שכבר טעם טעם אספלט, צבר קילומטראז' והשתפשף בגדר במהלך חניה בלתי זהירה. אולם

רכב חסכוני
בלוג
איך בוחרים רכב חסכוני?

כיום, עם המציאות הכלכלית הקיימת, יותר ויותר ישראלים מעדיפים לקנות רכבים שהם חסכוניים, מאשר רכב שהם בזבזניים בדלק, בטיפולים ועוד. אם תשאלו אותנו – זה ברור ! רכב חסכוני יחסוך