קניית רכב חשמלי בישראל – איפה מתחילים?

מכוניות חשמליות הופכות פופולריות יותר ויותר, כאשר הצרכנים מחפשים דרכים לחסוך כסף בעלויות הדלק. אם אתם חושבים לעבור למכונית חשמלית, יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתם נכנסים לתהליך. הנה מדריך קצר שיעזור לכם להתחיל.

קבעו אם מכונית חשמלית מתאימה לכם

לא לכולם מתאים לנהוג במכונית חשמלית. אם יש לכם נסיעות ארוכות או נוסעים לעתים קרובות למרחקים ארוכים, ייתכן שמכונית חשמלית לא תהיה האפשרות הטובה ביותר עבורכם. למכוניות חשמליות יש בדרך כלל טווח קצר יותר ממכוניות מסורתיות המונעות בבנזין, כך שתצטרכו לתכנן את הנסיעות שלכם בהתאם. עם זאת, הההבדל הזה מצטמצם משמעותית ונהיה כבר פחות רלוונטי.

שקלו את העלות מראש

מכוניות חשמליות יכולות להיות יקרות יותר ממכוניות מסורתיות המונעות בנזין. תצטרכו לקחת בחשבון את עלות המכונית עצמה, כמו גם את עלות התקנת עמדת טעינה ביתית. במקרים מסוימים, תמריצים ממשלתיים עשויים לקזז את העלות של מכונית חשמלית.

חשבו כיצד תטעינו את המכונית שלכם

מכוניות חשמליות חייבות להיות מחוברות לתחנת טעינה על מנת להטעין את הרכב. אם אין לכם גישה לתחנת טעינה, תצטרכו לרכוש מטען ביתי.

חרדת טווח

אחד החששות הגדולים ביותר עם מכוניות חשמליות הוא "חרדת טווחים" – החשש שיגמר החשמל של המכונית לפני שתיעו ליעד. אמנם זה חשש תקף, אבל חשוב לזכור שלרוב המכוניות החשמליות יש טווח כמעט זהה למכוניות המונעות בנזין. בכל מקרה, אם אתם מעוניינם להשתמש במכונית החשמלית שלכם לנסיעות קצרות ברחבי העיר, לא אמורה להיות לכם שום בעיה.

הכירו את הסוגים השונים של מכוניות חשמליות

ישנם שני סוגים עיקריים של מכוניות חשמליות: רכבים חשמליים בסוללות (BEVs) וכלי רכב היברידיים נטענים (PHEVs). BEVs מופעלים אך ורק על ידי חשמל, בעוד ל-PHEVs יש גם מנוע חשמלי וגם מנוע בנזין.

בחרו את המכונית החשמלית המתאימה לכם

לא כל המכוניות החשמליות נוצרו שוות. חלקן מתאימות יותר לנסיעה עירונית, בעוד שאחרות טובות יותר לנסיעות למרחקים ארוכים. שקלו את הצרכים שלכם ובחרו את המכונית החשמלית המתאימה לכם.

נצלו את התמריצים הממשלתיים

במקרים רבים, הממשלה מציעה הקלות מס או תמריצים אחרים כדי לעודד אנשים לרכוש רכב חשמלי בישראל. הקפידו לחקור את כל התמריצים שעשויים להיות זמינים לכם לפני ביצוע הרכישה.

תוכלו לראות את כל דגמי ויצרני הרכבים החשמליים באתר של ניו קאר ליס

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב חסכוני
בלוג
איך בוחרים רכב חסכוני?

כיום, עם המציאות הכלכלית הקיימת, יותר ויותר ישראלים מעדיפים לקנות רכבים שהם חסכוניים, מאשר רכב שהם בזבזניים בדלק, בטיפולים ועוד. אם תשאלו אותנו – זה ברור ! רכב חסכוני יחסוך

כללי
האם ניתן לקנות מכונית דרך חנות אינטרנטית?

קניית רכב הייתה בעבר משימה שחייבה אותך לבקר בסוכנות המכוניות. התמקחות הייתה סימן ההיכר של החוויה, יכולת לצפות מראש את השיחות הבלתי נגמרות עם איש המכירות על דברים כמו תמחור

רכב חדש
בלוג
רכב 0 קמ – קונים רכב חדש במחיר אטרקטיבי

רכב חדש הוא חלומו של כל ישראלי שכן, אינם דומים ביצועים של רכב 0 קילומטר לביצועי רכב שכבר טעם טעם אספלט, צבר קילומטראז' והשתפשף בגדר במהלך חניה בלתי זהירה. אולם