רכב 0 קמ – קונים רכב חדש במחיר אטרקטיבי

רכב חדש הוא חלומו של כל ישראלי שכן, אינם דומים ביצועים של רכב 0 קילומטר לביצועי רכב שכבר טעם טעם אספלט, צבר קילומטראז' והשתפשף בגדר במהלך חניה בלתי זהירה. אולם מחיר המחירון של רכב חדש גורם לרבים לנופף לחלום מרחוק ולהמשיך לנסוע על טרנטה חבוטה יד רביעית. רכב 0 קמ – מאמינים שהוא בהישג ידכם? אם לא, הפוסט הבא יוכיח לכם שזה אפשרי.

מימון רכב חדש

כיום, מימון רכב חדש מתאפשר הודות לחברת ליסינג מובילות המאפשר מימון של עד 100% אף ללא צורך במקדמה לרכישת רכב חדש! חשוב לבחור חברה המשתפת פעולה עם יבואני רכב ידועים ומציעה עסקאות הכוללות אפשרויות מימון משתלמות בפריסה נוחה.

ומה בקשר לריבית?

חפשו את חברת הליסינג המציעה את הריבית הנמוכה בישראל על מנת למנוע ריבית גבוהה שתהפוך את העסקה לבתי משתלמת עבורכם. בנוסף, בחרו בחברה שלה מלאי רכבים זמינים למכירה הניתנים לאספקה מיידית.

אחריות יבואן

קונים רכב חדש? אל תתפשרו על אחריות! רכשו רכב חדש רק מחברת ליסינג המעניקה אחריות יבואן מלאה.

הצעות טרייד אין

חולמים להחליף את הרכב הישן שלכם ברכב יוקרתי/גדול/משוכלל/חסכוני יותר? תוכלו ליהנות מעסקאות טרייד אין משתלמות על מנת להשתדרג ברכב חדש. קיימת גם אפשרות לעסקת טרייד אין בה החלפת הרכב נחשבת כמקדמה או חלק מהתשלום. כך תצמצמו את עלות ההחזר החודשי שלכם.

ליווי אישי

בעסקת ליסינג או טרייד אין אל תתפשרו על שירות אייש לכל אורך התהליך. חפשו המלצות על חברות ליסינג הנותנות יד ללקוחות משלב יצירת הקשר ועד למסירת המפתחות.

החזר חודשי נמוך

הפרשת סכום גבוה כהחזר קבוע על רכב חדש עשויה להכביד על התקציב החודשי. קיימת עדיפות גבוהה לאפשרות מימון רכב הכוללת החזרים חודשיים נמוכים. מה שיאפשר הנאה מושלמת מרכב חדש שאינו חורג ממסגרת התקציב.

התחייבות לרכישה חוזרת

הצורך להתחדש אינו נעלם עם רכישת רכב חדש, סביר להניח שבעתיד הלא רחוק נרצה להחליפו שוב ברכב מתקדם. על מנת להיות בטוחים ביכולת להחליף את הרכב עתיד, חשוב שבהסכם עם חברה הליסינג תהיה התחייבות לקנייה חוזרת של הרכב לאחר השימוש. כך תימנעו מהסאגה וכאב הראש הכרוכים מכירה של רכב יד שניה.

מחיר אטרקטיבי – החזרים נוחים

אלו הם שני הפרמטרים העיקריים לבחירת חברת ליסינג או טרייד אין לביצוע עסקת רכישת רכב חדש. הוסיפו להם ריבית נמוכה, אחריות מלאה ומימון של 100% וחלום הרכב החדש הופך לבר השגה.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכבים חדשים
בלוג
רכבים חדשים ב- 2022, מה חדש?

הנוף המשתנה של יצרני הרכב ומחויבותם לאיכות הסביבה המכוניות הטובות ביותר של 2022 הן שונות בהרבה מהמכוניות הטובות ביותר של 2021. הטכנולוגיה משתנה בקצב מהיר ואיתה, גם יצרניות הרכב שיודעות

רכב חסכוני
בלוג
איך בוחרים רכב חסכוני?

כיום, עם המציאות הכלכלית הקיימת, יותר ויותר ישראלים מעדיפים לקנות רכבים שהם חסכוניים, מאשר רכב שהם בזבזניים בדלק, בטיפולים ועוד. אם תשאלו אותנו – זה ברור ! רכב חסכוני יחסוך